DJI Care - Phantom 4 Pro/Pro+

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 699,00 zł 699.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis



Kompleksowa ochrona

DJI Care Refresh to 12-miesięczne ubezpieczenie do drona DJI Phantom 4 Pro/Pro+, realizowane w całości przez serwis producenta. Dzięki temu Twój dron jest maksymalnie chroniony podczas każdego lotu. W przypadku jego uszkodzenia podczas kolizji, za niewielką opłatą (139 euro za pierwszą wymianę i 209 euro za drugą wymianę) czeka na ciebie nowy lub nienoszący śladów użytkowania Phantom 4 Pro/Pro+.




Lataj nad wodą, bez obaw

DJI Care obejmuje także ubezpieczenie od zalania drona. Lataj więc dronem bez obaw nad zbiornikami wodnymi!





Priorytetowa obsługa i wsparcie VIP

Klienci posiadający DJI Care Refresh dla Phantoma 4 Pro/Pro+ są traktowani priorytetowo podczas napraw serwisowych oraz pomocy wsparcia technicznego. Skutkuje to szybszym rozwiązaniem zapytań oraz zapleczem wiedzy i doświadczenia ekspertów DJI.




Jak to działa?

Po zakupie karty ubezpieczeniowej DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. WAŻNE! Aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Phantom 4 Pro/Pro+.







Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła Phantoma 4 Pro/Pro+ do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 139 euro za pierwszą wymianę lub 209 euro za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.




Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl